Ga naar de hoofdinhoud
Online winkelen in: AT | IT | CH | FR | DE | UK | CZ | SE | DK | BE | NL | IE | ES | PL | PT | FI | GR | RO | NO | HU | BG | HR | LU

Veelgestelde vragen - vragen en antwoorden

EEN BESTELLING

U kunt uw bestelling annuleren. Als u annuleringen of wijzigingen in uw bestelling heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via service@mosafil.com of telefonisch op +49 40 79 75 08 920.

Graag! Mozaïekpatronen worden geleverd in een formaat van ca. 10x10 cm, tegelpatronen worden uit de gewenste tegel gesneden en hebben een formaat van max. 30x60 cm en kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Omdat wij een puur online verkoper zijn, kunt u onze artikelen online bestellen op www.mosafil.com.
BETALINGEN & PRIJZEN

U kunt bij Mosafil betalen met de volgende betaalmethoden: • Per direct • Via PayPal • Via vooruitbetaling • Via factuur • Via creditcard Vraag: Is BTW inbegrepen in Mosafil-artikelen?

Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Nee, de prijzen zijn exclusief verzend- en bezorgkosten inclusief BTW. De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht en uw postcode. De verzendkosten worden automatisch berekend en weergegeven in de winkelwagen.

Neem contact op met onze klantenservice via service@mosafil.com. Stuur ons uw ordernummer of ordernummer zodat wij u de ontbrekende factuur kunnen toesturen.
VERZENDEN

Wij versturen onze pakketten momenteel alleen met DHL of DPD. Indien het totale gewicht van de bestelling te zwaar is, wordt deze verzonden met de rederij Kühne & Nagel en Hellmann. We streven er altijd naar om onze klanten de beste verzendopties te bieden en selecteren onze partners zorgvuldig om een ​​snelle en betrouwbare levering te garanderen. De levering vindt plaats met een hefplatform “vrij van de stoeprand”. Zorg voor een vrije toegang en een stevige ondergrond, zodat u de pallets op de juiste manier kunt plaatsen.

Ja, u kunt een afzonderlijk verzendadres opgeven dat verschilt van het factuuradres.

Ons Mosafil-team streeft er altijd naar om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Omdat onze artikelen verschillende levertijden hebben, kunt u deze vinden op onze productpagina. Dit wordt voortdurend bijgewerkt.

Zodra we uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een e-mail met het trackingnummer waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Nee, helaas bieden wij geen expresverzending aan.
CLAIM

Controleer uw bestelling zorgvuldig zodra deze arriveert. Indien uw bestelling tijdens het transport beschadigd is geraakt, verzoeken wij u de schade dezelfde dag nog bij ons te melden. Stuur ons alstublieft foto's van de schade per e-mail naar service@mosafil.com. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en ondernemen de nodige stappen voor een omruiling of terugbetaling.

Onze excuses voor het ongemak. Neem contact op met onze klantenservice via service@mosafil.com en stuur ons ook foto's van het verkeerde artikel. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en ondernemen de nodige stappen voor een omruiling of terugbetaling.

Als u uw bestelling retourneert, dient u dit zelf te regelen en zelf de kosten voor de pakketdienst of het transportbedrijf te dragen. Voor bestellingen via Marktplaats worden geen retourverzendkosten in rekening gebracht. Meer informatie vindt u in onze annuleringsvoorwaarden.

Zodra we de zending hebben ontvangen en de artikelen hebben geïnspecteerd, zullen we u het juiste betalingsbedrag terugbetalen. Afhankelijk van de postbezorgtijd en wijze van betaling dient het creditering binnen 14 werkdagen na ontvangst van de zending op uw rekening te staan. Voor de terugbetaling gebruiken wij dezelfde betaalmethode als bij de oorspronkelijke transactie. Meer informatie vindt u in onze annuleringsvoorwaarden.
KLANTENREKENING

U kunt zich op elk moment gratis en vrijblijvend registreren op www.mosafil.com onder Mijn Account. Registratie brengt veel voordelen met zich mee, zoals: • Snel winkelen • Bewaar uw gegevens en instellingen. • Besteloverzicht en verzendinformatie • Beheer uw nieuwsbriefabonnement Na uw registratie ontvangt u van ons een bevestigingsmail en kunt u vervolgens op elk gewenst moment inloggen op uw account.

U kunt uw persoonlijke gegevens op elk moment wijzigen. Hiervoor moet u inloggen op uw klantaccount. Onder ‘Persoonlijke gegevens’ kunt u uw gegevens wijzigen.

Dat is geen probleem! U kunt op ieder moment een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik onder 'Mijn account' op 'Ik ben mijn wachtwoord vergeten'. (Link) en voer vervolgens uw e-mailadres in. U ontvangt dan een e-mail met een link waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Klik in de e-mail op Wachtwoord opnieuw instellen en voer vervolgens een nieuw wachtwoord in. Nadat u een nieuw wachtwoord heeft toegewezen, kunt u weer normaal inloggen.

Als u uw klantaccount wilt verwijderen, kunt u eenvoudig van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op +49 40 797 50 89 20 of ons een e-mail sturen naar service@mosafil.com. We zijn hier om te helpen.
KLANTENSERVICE

Als u onze nieuwsbrief niet langer wenst te ontvangen, kunt u zich op elk gewenst moment afmelden. Om dit te doen, klikt u eenvoudig op de afmeldlink die u aan het einde van elke nieuwsbrief vindt. Vraag: Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Neem contact op met onze klantenservice: maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur of telefonisch op Tel: +49 40 797 50 89 20 of stuur ons een e-mail naar service@mosafil.com. We zijn hier om te helpen.